Viden om


Kontakt vores samarbejdspartnere

Hvad enten du skal købe nyt filter eller har brug for assistance til fejlsøgning eller indregulering af dit Nilan anlæg, så kan vores samarbejdspartnere hjælpe dig. 
Du finder links til både ind- og udland her. 

 


Nilan er en produktionsvirksomhed uden direkte salg til private.
Hvis du har spørgsmål eller reklamationer inden for garantien,
bedes du kontakte det firma, hvor du har købt dit anlæg.

Vi kan godt forstå, at det kan virke indlysende at kontakte os, som er producent af anlægget. Når du har købt og fået installeret vores produkt af en Nilan samarbejdspartner, bliver vedkommende din direkte kontaktperson. Dette koncept kan sammenlignes med købet af en bil, hvor eventuelle spørgsmål normalt håndteres af bilforhandleren eller mekanikeren, ikke direkte af producenten. Vores interne supportafdeling arbejder tæt sammen med vores servicepartnere for at sikre, at du får den nødvendige hjælp, selvom den leveres indirekte gennem din installatør.
 

 

Hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål her på siden, har vi listet svar
på en række relevante spørgsmål for dig som privatkunde.   

FAQ - ventilationsanlæg

FAQ - ventilationsanlæg med varmepumpe

FAQ - Nilan gateway og app