Nilan Servicecenter | Et stærkt værktøj


Med Nilan Servicecenter kan du nemt og enkelt kontrollere ventilationsaggregatets eller varmepumpens driftsstatus og ofte løse udfordringen uden at skulle være på samme adresse som aggregatet. 

Hvad enten anlæggets varmepumpe er stoppet eller der er tale om en anden driftsforstyrrelse, kan du i mange tilfælde afhjælpe, så anlægget ikke står uden varme. Med den tid du sparer på et udkald, vil du hurtigt se værdien af Nilan Servicecenter.

Service og reparation
Hvis der opstår en alarm på et ventilationsanlæg, kan Nilan Servicecenter sende en mail direkte til dig eller en anden i virksomheden. Hvert ventilationsanlæg har sin egen adresse, så det er nemt for dig at lokalisere det præcise anlæg, der melder en fejl.

Det giver dig mulighed for at løse situationen uden at sende en servicetekniker ud på adressen.

"Vi har hos Nilan allerede selv erfaret fordelen ved at benytte Servicecentret. En aktuel situation med et anlæg i ubalance kunne have krævet et dyrt besøg på lokationen. Heldigvis var vi i stand til at afhjælpe problemet, få indstillet anlægget korrekt og samtidig opdatere til nyeste software - alt sammen inden for ganske få minutter og uden dyre rejseomkostninger" fortæller Produktchef hos Nilan, Jan Tietze B. Poulsen.

Både som Boligadministrator og Serviceinstallatør får du en fantastisk mulighed for hurtigt at agere, hvis et anlæg er slukket eller indstillet forkert. Med en hurtig indsats forbliver både bygningen og ventilationsanlægget intakt og du undgår at beskadige et ventilationsanlæg, der er slukket over længere tid. 

 
Fås også via en app
Du kan også hente Nilan Servicecenter som en app og få adgang til alle tilsluttede anlæg, når du er på farten.